راهنمای خرید از فروشگاه نورشا

 

 

پیگیری خدمات پس از فروش

کلیه کالاهای برقی فروشگاه نورشا در کلیه مراکز استانها و شهرهای مهم استانها دارای خدمات پس از فروش می باشند چنانچه کالای شما در طول مدت گارانتی دچار مشکل شد در ابتدا در ساعات اداری با شماره فروشگاه تماس حاصل فرمایید و یا نام شهر خود را  در طول شبانه روزبه شمار۰۹۳۸۸۸۸۳۲۱۴پیامک کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند نحوه پیگیری خدمات پس از فروش بصورتهای زیر است

الف)در صورتی که مرکز خدمات پس از فروش در شهر شما نباشد و با مرکز خدمات پس از فروش فاصله زیاد داشته باشید در این حالت دستگاه از طریق پست به فروشگاه مرکزی جهت سرویس ارسال می شود 

ب)در صورتی که در شهر شما مراکز خدمات وجود دارد این فروشگاه پس از هماهنگی با خریدار و مرکز خدمات پس از فروش از روند اصلاح دستگاه اطمینان حاصل می کند