راهنمای خرید از فروشگاه نورشا

۱٫مشتری گرامی جهت رفاه حال شما هزینه ارسال کلیه کالاهای این فروشگاه بصورت رایگان می باشد

۲٫روشهای ارسال پیش فرض پست سفارشی،باربری و در موارد خاص اتوبوس می باشد و ارسال توسط سایر روشها همچون پست پیشتاز و تیپاکس شامل هزینه می باشد مدت زمان ارسال در روشهای فوق ۳ تا ۵ روز کاری می باشد

۳٫امکان پرداخت در محل فقط برای دو شهر اصفهان و تهران و برای برخی از اقلام مقدور می باشد

 

شروط ۳روز تضمین طلایی تعویض 

فروشگاه نورشا بدور از هرگونه شعار و بصورت کاملا واقع بینانه گارانتی ۳ روز تضمین طلایی محصول،ضمانت سلامت کالا و  پیگیری گارانتی محصولات خود را به مشتریان  ارایه می دهد

مشتریان محترم نورشا برای تست فنی کالای خریداری شده تا ۳ روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، کالا برای آنها تعویض می شود چنانچه کالا در طول مدت گارانتی دچار نقص شد مشمول خدمات پس از فروش می شود که کلیه پیگیری ها توسط این فروشگاه انجام خواهدشد

شروط لازم برای استفاده از ۳ روز تضمین طلایی تعویض عبارتند از:
۱٫ مشتری قبل از ۳ روز نسبت به اعلام ایراد فنی اقدام نماید.
۲٫ ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
۳٫کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
۴٫کالا از نظر ظاهری باید کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد ظاهری و مطابق روزی که کالا تحویل گرفته شده، باشد.

توجه۱: چنانچه ایراد فنی مورد تایید قرار بگیرد، ضمن تعویض کالا، هیچ هزینه ای برای ارسال مجدد از مشتریان اخذ نخواهد شد، اما چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد، ضمن عودت کالا، هزینه ارسال مجدد از مشتری دریافت خواهد شد.

توجه ۲: در صورتیکه ایراد فنی مربوط به لوازم جانبی و یا قطعات دستگاه باشد، صرفا قطعات تعویض خواهد گردید.

توجه۳:فروشگاه نورشا بر خلاف سایر فروشگاههای اینترنی  سلامت کالای ارسالی را تضمین می کند ولی مشتری باید در زمان تحویل کالا سلامت ظاهری کالا را کنترل نماید و در صورت وجود هر مشکل سریعا با شماره تماس ۰۹۳۸۸۸۸۳۲۱۴ تماس بگیرد .تا در صورت قصور باربری یا پست قابل پیگری باشد.

 

پیگیری خدمات پس از فروش

کلیه کالاهای برقی فروشگاه نورشا در کلیه مراکز استانها و شهرهای مهم استانها دارای خدمات پس از فروش می باشند چنانچه کالای شما در طول مدت گارانتی دچار مشکل شد در ابتدا در ساعات اداری با شماره فروشگاه تماس حاصل فرمایید و یا نام شهر خود را  در طول شبانه روزبه شمار۰۹۳۸۸۸۸۳۲۱۴پیامک کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند نحوه پیگیری خدمات پس از فروش بصورتهای زیر است

الف)در صورتی که مرکز خدمات پس از فروش در شهر شما نباشد و با مرکز خدمات پس از فروش فاصله زیاد داشته باشید در این حالت دستگاه از طریق پست به فروشگاه مرکزی جهت سرویس ارسال می شود 

ب)در صورتی که در شهر شما مراکز خدمات وجود دارد این فروشگاه پس از هماهنگی با خریدار و مرکز خدمات پس از فروش از روند اصلاح دستگاه اطمینان حاصل می کند