لوازم خانگی نورشا

چرا خرید از نورشا

چرا باید به فروشگاه نورشا اعتماد کنم و خرید خود را انجام دهم؟

گروه نورشا متشکل از متخصصین جوان و مسن  در زمینه لوازم خانگی می باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۲ آغاز نموده است .این گروه علاوه بر تولید لوازم خانگی در زمینه پخش محصولات خانگی در استان اصفهان فعالیت می کند

آغاز فعالیت مجازی این فروشگاه در سال ۱۳۹۵ شروع گردیده است که در لینک  بررسی شناسنامه فروشگاه قسمت اول صفحه قابل مشاهده است و حتی یک مورد شکایت مشتری گزارش نشده است

گروه نورشا علاوه بر فروش اینترنی کالا در زمینه پخش لوازم خانگی در سطح استان اصفهان و چهار محال بختیاری فعال است و در حال حاضر با ۵۰ مرکز فروش لوازم خانگی در ارتباط می باشد و یکی از مهمترین محاسن این ارتباط در یافت بازخورد از کالا است.و در صورتی که کالایی دارای کیفیت مطلوب نباشد بسرعت از سیستم فروش حذف می گردد.

این گروه در شبکه های اجتماعی نیز حضور پررنگی دارد برای مثال کانال تلگرامی norshair@ دارای بیش از ۵۰۰۰ محصول است و در قسمت پروفایل کانال شما می توانید لینک رضایت مشتریان ما را دریافت نمایید

چرا بهتر است بصورت انلاین خریداری کنم و گزینه پرداخت در محل انتخاب نشود؟

درفروشگاه نورشا گزینه پرداخت در محل برای همه کالا ها به جز چینی و آرکوپال فعال است اما ۳ درصد به هزینه ارسال کالا اضافه می شود و این هزینه توسط پست از فروشگاه نورشا اخذ می شود.پس بهتر است خرید بصورت پرداخت قبل از ارسال کالا انجام گیرد 

به دلایل زیر مشتری تمایل دارد پرداخت در محل صورت گیرد

۱.وجه پرداخت شده و کالا ارسال نشود

با توجه به مطالب گفته شده در بالا کالا قطعا ارسال خواهد شد

۲.وجه پرداخت شود و بعد از چند روز اطلاع داده شود کالا موجود نیست و یا قیمت فرق کرده

این مورد را در بسیاری از فروشگاههای اینترنتی شاهد هستیم حتی معتبرترین فروشگاههای اینترنتی که دلیل اصلی آن نوسان ارز و عدم موجودی کالا نزد فروشگاه و عدم برزو رسانی مداوم قیمت کالا می باشد.کلیه قیمتهای این فروشگاه بروز هستند مگر در مواردی که توسط سیستم پاپ و یا قبل از خرید نهایی به مشتری تذکر داده می شود

نورشا تضمین می کند در صورت پرداخت آنلاین کالای مورد نظر با همان قیمت درج شده ارسال کند و در صورت نیود کالا ۵ درصد وجه کالا به مشتری بازگرداننده شود(توجه ۵ درصد به عنوان خسارت به حساب مشتری واریز می شود و بن تخفیف منظور نمی شود )

۳.کالای خریداری شده مغایرت دارد و یا معیوب است من باید کالا را مشاهده کرده و سپس وجه آن را بپردازم

کلیه مشتریان تا ۷ روز کاری فرصت عودت کالا را دارند که شرایط  تعویض در این مقاله کاملا توضیح داده شده است.در صورت معیوب بودن کالا و یا مغایرت کالای دیگری ارسال خواهد شد و هزینه ارسال دریافت نخواهد شد 

مشتری گرامی عمده دلایل عدم پرداخت آنلاین در بالا ذکر شده است در هر صورت شما جهت بهرمندی از خدمات پس از فروش قدرتمند نورشا باید به این مجموعه اعتماد داشته باشید بنابراین با پرداخت قبل از ارسال اولین قدم برداشته شده است

چرا در فروشگاه نورشا ارسال رایگان نمی باشد وسه درصد کارمزد پرداخت در محل است

نورشا معتقد است هر گونه جابجایی کالا نیازمند پرداخت هزینه است و قطعا برروی کالای شما لحاظ خواهد شد. همچنین انجام فرآیند پرداخت در محل نیز هزینه بر است .شاید در برخی از فروشگاهها ارسال کالا و پرداخت در محل بصورت رایگان اعلام شده باشد. ولی  قطعا این هزینه به روش دیگری از جمله کاهش کیفیت کالا،دیر فرستادن کالا،عدم فروش کالای برند و… از شما دریافت خواهد شد.

نورشا معتقد است کاهش قیمت کالا باید در مبدا یعنی تولید کننده بدون افت کیفیت کالا انجام گیرد و سپس جهت ارسال کالا هزینه ای جدا دریافت شود

همانگونه که افزایش کیفیت کالا هزینه بر است ارسال آن نیز مشمول هزینه خواهد بود

مراحل تایید کالا در نورشا چگونه است

۱.بررسی قیمت کالا

۲.بررسی کیفیت کالا

۳.بررسی سوابق فروش،مرجوعی و سابقه تولید کننده(حداقل سابقه تولید کننده ۲ سال)

۴.پخش کالای مذکور در مراکز لوازم خانگی 

۵.ثبت بازخورد کالا و تماس با تولید کننده جهت رفع نواقص

۶.تایید کالا جهت فروش در فروشگاه اینترنتی نورشا

۷.بررسی سلامت کالا قبل از ارسال

۸.بررسی پیوسته کیفیت کالا و تذکر به تولید کننده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *